گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

نظرات (5)

با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 14:20
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
الهام مامان علیرضا
30 بهمن 93 1:17
صمیمانه ترین تبریکات من و به مناسبت این موفقیت بزرگ پذیرا باش عزیزم م م ایشالا که همیشه شاهد موفقیت هات باشیم امین جان
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون الهام جون شما لطف دارید.
مامان زهره
15 فروردین 94 20:17
سلام فهیمه جون چطوری گلم بهت تبریک میگم بابت موفقیت پسرت امیدوارم پسر نازت روز به روز موفقیت جدیدی رو کسب کنه وهمیشه اول باشه سال خیلی خوب بهمراه سلامتی ونشاط رو براتون آرزومندم سال بر شما خوش گلم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبم شما خوب هستید. ممنون از لطف شما
فاطمه & فائزه
23 فروردین 94 19:24
سلام خانومی تولد گل پسرتون مبارک ایشالله که همیشه شاد باشین گل پسرتون هم نام داداشی ماس ای جانم ورزشکار هم که هس مثل ما کاراته کاس اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید خوشحال میشیم شما رو تو وب داداشی ببینیم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون چشم حتما
kosar
24 فروردین 94 16:58
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم حتما