گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

تولد 9 سالگی

1394/1/24 17:07
نویسنده : مامان فهیمه
472 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان امروز 9 سال و 1 روز هست که در کنار ما هستی و من و بابا هادی از بودنت شادمانیم و تنها آرزویی که داریم موفقیت تو هست.محبت

 

امین جان من و بابا هادی هر سال کیک می خریم و تولدت رو جشن می گیریم فقط برا 7 سالگیت به دلیل حرف گوش نکردن کیک نخریدم که هر وقت یادم میاد ناراحت میشم. دیروز که تولدت بود به بابا گفتم برات خامه بخره تا تابستون که درس و مشق نداری با خیال راحت برات جشن بگیرم ولی بابا هادی کیک خریده بود و من هم که هیچ آمادگی از قبل نداشتم فقط به ساره جون گفتم که با عمو مجتبی بیان خونمون برا تولد. ایشالا سال های آینده که بزرگتر شدی حتما تولد بزرگی برات می گیرم و همه دوستات رو دعوت می کنم.

نایت اسکین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهره
25 فروردین 94 8:24
سلام امین جون تولدت مبارک امیدوارم جشن 120 سالگیت روتو ای وب به ثبت برسونی امیدوارم زیر سایه پدرومادرت به تمامی آرزوهات برسی گلم میلادت مبارک
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خاله زهره ی عزیز ممنونم
الهام
25 فروردین 94 20:31
سلام امین عزیزم تولد نه سالگیت هزاران بار مبارک پسرم برایت دنیایی شاد و پر از آرامش آرزو می کنم تولدت اصلا هم ساده نیست و خیلی هم حرفه ای برگزار شده و هنرمندانه فهیمه جون خسته نباشی
مامان فهیمه
پاسخ
سلام خاله الهام عزیز ممنون خاله جون ممنون از لطفتون متشکرم الهام جون