گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 29 روز سن داره

همه وجودم امین جان

شکستن انگشت

1394/1/25 22:11
نویسنده : مامان فهیمه
346 بازدید
اشتراک گذاری

امین جان من به قانون کارما خیلی اعتقاد دارم و این قانون رو برای شما هم توضیح دادم که هر کاری که انجام بدی چه خوب و چه بد به خودت برمی گرده (هر چه کُنی به خود کُنی        گر همه نیک و بد کنی) 

بعد از شکستن دست آقا رضا همکلاسیت همش می گفتی مامان یعنی ممکنه دست من هم بشکنه طبق اون قانونی که بهش اعتقاد داری و این اتفاق هفته اول عید خونه آقاجون (بابای خودم) افتاد. بعد از شام ما مشغول شستن ظرف ها بودیم تو هم با فروغ و بیتا بازی می کردین و از قضا فروغ با دست میزنه روی دستت و تو  هم که می خواستی دستت رو بکشی انگشتت پیچ می خوره و میشکنه و چقدر گریه کردی و  اون لحظه برات دردناک بود. غمگینفردای اون روز با بابا هادی رفتین بیمارستان چمران از دستت عکس گرفتی و برات آتل بندی کرده بودن چون شکستگی خیلی کمی بود و نیاز به گچ نداشت و بعد از یک هفته دوباره عکس گرفتیم و خدا رو شکر خوب شده بود. آرام

اما این که میگم به قانون کارما اعتقاد دارم دروغ نیست چون این هفته یکی از انگشت های فروغ تو مدرسه در اثر بازی با توپ شکست و آتل بندی کردن. غمگین

خلاصه مادر مواظب رفتارهات باش که بد جواب پس می دی خندونک

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
26 فروردین 94 22:47
الهی خیلی ناراحت شدم لابد خیلی درد داشته و منم عجیب به این قانون اعتقاد دارم ولی نمی دونستم اسمش قانون کارماست
مامان فهیمه
پاسخ
آره الهام جون سیاه شده بود و ورم داشت. آره قانون کارماست (قانون عمل و عکس العمل)
مامان ایمان و کیان
27 فروردین 94 11:53
خدا بد نده امین جان , مواظب خودت و انگشتت باش که ایشالا زود خوب بشی عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون، چشم حتما
مامان زهره
30 فروردین 94 9:09
ای جونم خیلی بد شد امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی وهیچ وقت دجار اینگونه جراحات نشی خوشگلم
مامان فهیمه
پاسخ
مامان خاله جون