گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 28 روز سن داره

همه وجودم امین جان

چهارشنبه سوری

1394/1/25 22:44
نویسنده : مامان فهیمه
853 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم طبق معمول قبل از چهارشنبه سوری درخواست ترقه کردی و من هم

از پسر یکی از بچه های آموزشگاه برات ترقه خریدم و باز هم طبق معمول با نق

زدن گل پسر مواجه شدم مبنی بر اینکه این ترقه ها کمه ولی کو گوش شنواخندونک

شب چهارشنبه سوری هیچ کدوم از خاله ها نتونستن بیان بنابراین خودمون سه

تا عازم شدیم تا هر جا آتیش برپا بود  بپریم و تو هم ترقه هاتو بزنی خدا رو شکر

سر کوچه یه خونواده باحال آتیش برپا کرده بودن و درهای ساختمان بغلیشون رو

آتیش می زدن خندونک (البته خونه رو خراب کرده بودن برا آپارتمان سازی) 

بعد از نیم ساعت ساره جون و عمو مجتبی هم اومدن همگی از رو آتیش پریدیم و

تو هم ترقه هاتو زدی، همین که خواستیم برگردیم خونه باز شروع کردی نق زدن

که من اصلا خوشحال نیستم چون ترقه هام کم بود، بازی نکردم، آتیش بزرگ

دوست دارم، چرا هماهنگ نکردین بریم باغ، چرا منو جای دیگه نمی برینکچل

کلاه پوشیدی زیر بارون خیس نشی

اون پلاستیک هم که تو دستت هست داخلش ترقه ی کبریتی بودخندونک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حسین جون
26 فروردین 94 8:29
سلام فهیمه جون سال نو مبارک ان شاالله سال خوبی رو در کنار امین جون و همسرمحترمتون پیش رو داشته باسی،تولد امین جون مبارک امیدوارم 120ساله بشه نشد تو پست تولدش تبریک بگم واسه همین اومدم اینجا تبریک گفتم
مامان فهیمه
پاسخ
سلام عزیزم شما خوب هستید کم پیدا هستید خانم ایشالا سال خوبی برا شما و خانواده محترم باشه ممنون از لطفتون
الهام مامان علیرضا
26 فروردین 94 22:45
چهارشنبه سوری تون خیلی هم باحال بود امین جون دیگه حالا چند تا ترقه کمتر و بیشتر نق زدن نداره عزیزم