گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه سن داره

همه وجودم امین جان

کارنامه

1392/3/13 7:33
نویسنده : مامان فهیمه
761 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با گل پسر رفتیم مدرسه کارنامه گرفتیم. باز هم امین جون ممتاز شده.

اینجا هم امین جون داره از آقای نطاق (ناظم مدرسه) کارنامه و لوح الفبا رو میگیره.

 0011.gif

 

صفحه ی اول لوح عکس از همشاگردی ها و معلم امین جون که آقای کشاورز زحمت کشیدن ازشون گرفتن

صفحه ی دوم لوح الفبا

صفحه ی سوم و چهار

0408.gifعلم و دانش كلیدی است كه تمام درها به آن باز می شود 0408.gif

«پسرم تا بی نهایت دوستت دارم» 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ایمان جون
11 خرداد 92 14:03
تو بی نظییییییییییییری امین جونی من


متشکرم خاله جون. ایمان جون شما هم گل پسره خوبیه
مامان سروش
11 خرداد 92 14:46
آفرین امین جون گل‌پسر زرنگ وباهوش !
انشاءاله سال‌های بعدی هم همینجور با موفقیت پله‌های دانش و دانایی رو طی کنی خاله




ممنون خاله جون به همچنین آقا سروش
الهام مامان علیرضا
11 خرداد 92 22:16
آفرین به تو گل پسر قند عسل
کارت خیلی خوب بود



ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
13 خرداد 92 20:23
اومدم نبودید



خوش اومدی خانم گل نمی دونم چرا وبلاگ امین جون اینجوری شده
مامان حسین جون
14 خرداد 92 11:59
سلام مامان جون شما از طرف من به یه بازی دعوت شدی یه سر بیا وبلاگم بعدش تو وبلاگ خودت جوابشونو بذار


ممنون از لطفتون، چشم حتماً
الهام مامان علیرضا
15 خرداد 92 11:37
عزیزم من شما رو به یه بازی وبلاگی دعوت کردم
بیا وبم و ببین



ممنون از لطفتون، چشم حتماً
الهام مامان علیرضا
15 خرداد 92 11:37
رفتید سفر؟
خبری ازتون نیست
خوش بگذره!!


سلام خونه بابام بودم.
مامان حسین جون
17 خرداد 92 12:20
از بعثت او جهان جوان شد

گیتى چو بهشت جاودان شد

این عید به اهل دین مبارک

بر جمله مسلمین مبارک



ممنون، عید شما هم مبارک