گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

گالری نقاشی امین

1392/3/18 1:28
نویسنده : مامان فهیمه
581 بازدید
اشتراک گذاری

توجه    توجه

گالری نقاشی، نقاش مشهور و نامی ایران امین جوانمردی افتتاح شد. بازدید برای عموم آزاد است. بازدید

کنندگان محترم همه روزه می توانند به صورت شبانه روزی (به علت علاقه زیاد بازدید کنندگان مجبور

شدیم ساعات بازدید را شبانه روزی اعلام کنیم) به دیدن این آثار هنری ارزشمند آمده و از دیدن آنها لذت

ببرند.

همانطور که مشاهده می کنید آقای نقاش هم در آنجا حضور دارند و به سؤالات بازدیدکنندگان محترم پاسخ خواهند داد.

 در ساعات اولیه افتتاح گالری ما شاهد ازدحام جمعیت برای بازدید از نقاشی ها بودیم.

 

نقاشی زیبا از باب اسفنجی به همراه گری و خانه ی آناناسی اش

نقاشی دیگری از باب اسفنجی در حال شکار عروس های دریایی

نقاشی از یک تفنگ آب پاش و یک آفتاب پرست

نقاشی از یک کلبه زیبا 

علاقه مندان برای دیدن بقیه ی آثار هنری ارزشمند این نقاش نامی می توانند به گالری نقاشی بیایند و از

نزدیک شاهد آثار ارزشمند نقاش عزیز ایران زمین باشند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ایمان جون
18 خرداد 92 12:22
مثل اینکه گل پسری باب اسفنجی رو خیلی دوست داره چقدرم بامزه کشیده
نقاشیات خیلی قشنگه امین جونی


ممنون خاله جون، آره من و مامانم خیلی باب اسفنجی رو دوست داریم.
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 9:03
عزیزم
نقاشی هات خیلی قشنگه
چقد هم تماشاچی داره!!
ما هم می تونیم بیایم ببینیم؟


ممنون، آره خاله جون شما هر وقت تشریف بیارید ما در خدمتتون هستیم.
مامان حسین جون
20 خرداد 92 0:20
آفرین امین جون چقدر نقاشیات قشنگه عزیزم حیف که راهمون دوره والا حتما برای بازدید میومدیم


ممنون خاله جون، کم سعادتی از ما هست که نمی تونیم شما رو از نزدیک ببینیم.
مامان حسین جون
20 خرداد 92 10:05
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقية الله آمد
با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين
يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد
حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
التمــــــــاس دعــــــــا

متشکرم. عید شما هم مبارک
مامان ترنم
20 خرداد 92 17:19
ببخشید اونوقت این نقاشیها فروشین؟؟ من نقاشی باب اسفنجی رو می خوام.
قربون این پسر هنرمند که انقدر تو حسه .


خاله جون قابل شما رو نداره. ممنون عزیزم
مامان حسین جون
25 خرداد 92 13:01
مهربان ترین قلبها متعلق به کسانی است که با محبت ، دیگران را یاد میکنند . . .


الهام مامان علیرضا
26 خرداد 92 13:24
چرا دیگه به روز نمیشی امین جان

فهیمه جون
من شما رو به یک نظر سنجی دعوت کردم
عزیزم اگه وقتشو نداری دلم نمیخواد معذب بشی
اگه دوست داشتی خوشحالم می کنی دعوتم و قبول کنی

سلام الهام جون، چند روز مریض بودم نتونستم بنویسم، ممنون که بهمون سر زدید. با کمال میل
الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 11:01
سلام فهیمه جون
حالتون بهتره؟
اومدم برای احوال پرسی



سلام الهام جون
متشکرم خوبم خدا رو شکر
ممنون از لطفتون
گل گل گل گل گل گل گل گل
مامان بهار ، مهرنگار
25 آذر 92 0:26
آخی چه قشنگ نقاشی کرده مامانی دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم .به ما سر بزن اگر موافق بودی تبادل لینک کنیم مرسی منتظرم حتما عزیزم