گل من محمد امینگل من محمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

همه وجودم امین جان

سرگرمی وبلاگی

1392/3/20 8:32
نویسنده : مامان فهیمه
232 بازدید
اشتراک گذاری

1- بزرگترین ترس از زندگی:

بزرگ ترین ترس من از زندگی اینه که دنیای من کوچیک بمونه.

 

2- اگه 24 ساعت نامرئی می شدی چیکار می کردی؟

12 ساعت به مصر می رفتم و اهرام مصر رو از نزدیک می دیدم و 12 ساعت هم به کره ماه سفر می کردم.

 

3- اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه، اون آرزو چیه؟

آرامش خیال ابدی

 

4- از بین سگ، پلنگ، اسب، عقاب، و گربه کدوم و دوست داری؟

اسب

 

5- کارتون مورد علاقۀ دوران کودکیت؟

حنا دختری در مزرعه - زی زی گولو- پینوکیو

 

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

شیرینی - دلمه 

 

7- اولین واکنش موقع عصبانیت:

داد زدن

 

8- با مرغ، دریا، اورانیوم، و خسته جمله بساز.

مرغ دریا خسته از کشف اورانیوم، کنار ساحل دراز کشیده بود.

 

9- دو بیت شعری که خیلی دوستش داری؟

بازآ بازآ هر آنچه هستی بازآ

گر کافر و گبر و بت پرستی باز آ

این درگه مادرگه نومیدی نیست

صد بار اگر توبه شکستی بازآ

ابوسعید ابوالخیر

 10- اگه بتونی با تونل زمان به یه روز از زندگیت در حال، آینده و یا گذشته برگردی به کدوم روز بر می گردی؟

آینده

 

11- چه رنگی هستی؟ چرا؟

قهوه ای - متفکر

 

12- اگه قرار باشه از ایران بری کجا میری؟

مصر

 

13- بهترین اس ام اس تو باکس گوشیت؟ 

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود

پسته ی بی مغز چون لب واکند رسوا شود

دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست

جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است

 

14- اگه قرار باشه سه تا از آشناهات و امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کی هستند؟

سه تا از دوست های دوره ی پیش دانشگاهی

 

15- اگه قرار بود کسی رو ملاقات کنی چه کسی ؟

اگه امکان داشت مولانا

 

16- اگه قرار باشه یه لغت از فرهنگ لغت زندگیت حذف کنی اون چیه؟

کینه

 

17- اسم دیگه وبلاگت:

همه هستی من امین جان

 

18- خودت و شبیه چه میوه ای می دونی؟

هلو

 

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت چیه؟

1- حساس بودن

2- زود از کوره در رفتن

3- وقت شناس بودن

 

20- کاشکی...

کاشکی همیشه پدر و مادرم در کنارم باشن.

در آخر از مادر علیرضا جان و مادر حسین جان تشکر می کنم که منو دعوت به این بازی کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 9:02
جالب بود




متشکرم
مامان حسین جون
20 خرداد 92 0:24
ممنونم از شرکتت در مسابقه
درضمن وقت شناسی که خیلی خوبه جالبه شما هم هلو هستین



خواهش می کنم. آره وقت شناسی خوبه ولی مواقعی که طرف مقابل هم وقت شناس باشه ولی اگه نباشه اون وقته که دمار از روزگار آدم وقت شناس در میاد.
مامان ترنم
20 خرداد 92 17:21
چه جالب منم به این بازی دعوت شدم. می خواستم دعوتت کنم دیدم که از من زرنگتری و آپی.


ممنون از لطفتون